۴ خرداد ۱۳۸۹، ۱۱:۴۵

روزانه 350 تن سیمان در ارومیه تولید می شود

روزانه 350 تن سیمان در ارومیه تولید می شود

ارومیه - خبرگزاری مهر: معاون بازرسی و نظارت بر کالا و خدمات سازمان بازرگانی آذربایجان غربی گفت: در حال حاضر روزانه 350 تن سیمان در کارخانه ارومیه تولید می شود.

به گزارش خبرنگار مهر در ارومیه، محمد دهقان پیش از ظهر سه شنبه در جلسه بررسی نحوه تامین سیمان تعاونی های مسکن مهر ارومیه اظهار داشت: روزانه نزدیک به 350 تن سیمان در ارومیه تولید می شود که از این میزان روزانه 200 تن در اختیار تعاونی های مسکن مهر ارومیه جهت احداث واحد های مسکونی قرار می گیرد.

وی خاطرنشان کرد: مدیر عاملان تعاونی های مسکن مهر ارومیه باید با همکاری سازمان مسکن و شهر سازی استان میزان مصرف روزانه هر تعاونی را به تفکیک تعداد واحد های در دست احداث مشخص و به کارخانه سیمان ارومیه جهت در یافت سیمان مورد نیاز ارائه کنند.

معاون بازرسی و نظارت بر کالا و خدمات سازمان بازرگانی آذربایجان غربی افزود: در این صورت این کارخانه می تواند با احتساب میزان تولید و توزیع خود، مصرف روزانه تعاونی ها را تامین و در اختیار آنها قرار دهد.

دهقان با اشاره به اینکه مشکل تامین سیمان در بین تعاونی های مسکن مهر ارومیه کوتاه مدت است، گفت: با راه اندازی کارخانه سیمان خوی در آینده نزدیک مشکلات تامین سیمان این تعاونی ها برطرف خواهد شد.

در ادامه مشکلات تامین سیمان این تعاونی ها جهت ادامه روند احداث مسکن مهر بررسی و تصمیمات لازم اتخاذ شد.

کد خبر 1089258

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha